Duwen

overtreding

Duwen

Wat mag wel?

  • duwen schouder tegen schouder in strijd om de bal 

Je krijgt een vrije slag tegen als je:

  • Duwt met je handen of armen.
  • Duwt met je knieën of heupen.
  • Duwt in de rug van een ander.
  • Duwt zonder dat je de bal probeert te spelen.

Je krijg je een 2-minuten tijdstraf als je:

  • bewust iemand over de boarding of tegen het doel duwt.
themekiller.com