Hakken, stickblokkeren, liften, vasthouden

Je krijgt een vrije slag tegen als je:

  • Met je stick tegen de stick van een ander slaat (hakken).
  • Met je stick de stick van een ander optilt (liften) .
  • Met je stick de stick van een ander blokkeert.
  • Je stick of voet tussen de benen van een ander plaatst.
  • Een tegenstander vasthoudt.
  • De stick van een tegenstander vasthoudt.

Je krijg je een 2-minuten tijdstraf als je:

Als je door bovenstaande overtredingen, aanzienlijk voordeel te haalt zonder de mogelijkheid de bal te spelen. Het ontnemen van een scoringskans.

themekiller.com